Podrška 091 604 7126
Besplatna dostava za sve narudžbe iznad 70 €

Uvjeti dostave

HRVATSKA – Dostava i plaćanje HP

”Od vrata do vrata unutar 1 radnog dana”. Vršimo povoljniju i bržu isporuku prema Vama.
Šaljemo kurirskom službom ”Hrvatska pošta”.
Narudžbe koje zaprimimo radnim danom putem e-maila ili telefonski do 13.30h, isporučujemo vam isti dan sa naše adrese kurirskom službom, a dostavlja vam se drugi radni dan na vašu adresu u toku dana (okvirno vrijeme kurirske dostave, 10h-16h).
Preostale narudžbe, pristigle poslije 13.30h, isporučujemo drugi radni dan i stižu dan kasnije na vašu adresu.
Isporuka i dostava pošiljaka se vrši svakim radnim danom osim subote, nedjelje i praznika.
Za pristigle narudžbe koje se naručene preko neradnih dana, (vikend, blagdanski dani, državni praznici) naručenu pošiljku isporučujemo prvi radni dan i očekujte dostavu na vašoj adresi u roku od 1 radnog dana od kad smo poslali, izuzev otoka (za raspored vožnje na otoke, pogledajte pri dnu ove iste stranice).

Dodatno pojašnjenje:
ako ste naručili u nedjelju narudžbu putem weba u ponedjeljak je šaljemo, a u utorak vam je kurir dostavlja na vašu adresu.
Sve narudžbe naručene u petak do 13.30h isporučujemo isti dan i dostavljaju se u ponedjeljak vama na adresu.
Sve narudžbe pristigle u petak iza 13.30h isporučujemo u ponedjeljak kako bi vam bile dostavljene u utorak u tijeku radnog vremena.
Prilikom narudžbe potrebno je ostaviti kontakt broj mobitela ili telefona kao obavezan podatak za slučaj da vas kurir ne pronađe u tom trenutku na adresi, nazvati će vas na taj broj za ponovnu besplatnu dostavu isti dan.
Ukoliko je potrebno, napišite nam dodatnu informaciju kako bi olakšali sam tijek dostave vama i kuriru ( koju ćemo mi prenijeti na naljepnici pošiljke kurirskoj službi) primjer; ”Dostaviti iza 15h”, ”Nazvati na mobitel prije dostave”, ”Ulaz iza zgrade 1.kat” i sl.
Nakon što se nam ostavili broj mobitela kao obavezan podatak, primit ćete 2 sms poruke:
1. sms- kada je vaša pošiljka pripremljena za isporuku kod nas u online knjižari
2. sms- drugi radni dan stiže vam obavijest o terminu dostave, 2-3h prije same dostave vaše pošiljke.

Plaćanje naručenih naslova vršite putem:
-pouzeća ( plaćate dostavljaču prilikom primitka pošiljke )

-internet bankarstvom

-kartičnim plaćanejem

Napomena: nemate dodatnih troškova za trošak transakcije novca.

GLS s vlastitim podružnicama i partnerima pokriva 41 Europsku zemlju i sedam zemalja Sjedinjenih Američkih Država, te je povezan sa svim glavnim poslovnim centrima u svijetu. Kvaliteta usluge dostave paketa je glavni prioritet – preko 270,000 klijenata.
Načelo GLS-a je – „U europskoj logistici paketne dostave vodeci na tržištu po kvaliteti”.
Tvrtka GLS General Logistics Systems d.o.o. je podružnica tvrtke General Logistics Systems B.V. sa sjedištem u Amsterdamu.
U sklopu toga GLS naglasak stavlja na održivost: inicijativa naziva Think Green, koja obuhvaca cijelu Europu, okuplja djelatnosti koje pridonose zaštiti okoliša.

Kod isporuke na hrvatske otoke, dostava može potrajati dulje od 24h.
Dostavljamo vam u nastavku raspored vožnje (označen sa ‘DA’ ) i pokrivenost otoka.
Kod otoka koje nisu pokriveni kurirskom službom GLS, koristimo uslugu Hrvatske pošte.

Otoke koje ne pokriva GLS kurirska služba vlastitim vozilima dostavljati će u suradnji sa Hrvatskom poštom u tranzitnom vremenu 48-168h.

GLS ima posebnu telefonsku liniju za pošiljke primatelja 01/2042-672, e-mail info@gls-croatia.com, a posjetite i web stranicu https://gls-group.eu/HR/hr/usluga-za-primatelje
Služba radi za vas od ponedjeljka do petka, od 07.00 do 18.00 sati.

EUROPA – Dostava i plaćanje GLS SLUŽBA

Šaljemo kurirskom službom ”GLS General Logistics Systems”.
Rok isporuke je posebno naveden za svaku državu.

Način plaćanja:

– KARTIČNO PLAĆANJE (plaćate putem MaterCard, Visa ili Maestro kartice na samome webu preko CorvusPay autorizacijske tvrtke)
– WESTERN UNIONOM ( obavezno se javiti prije završetka narudžbe pa da se  možemo detaljnije dogovoriti)

GLS u Hrvatskoj i u Europi:

GLS pruža pouzdane, kvalitetne usluge dostave paketa svojim klijentima kojih diljem Europe ima oko 220 000, što nadopunjuje logističkim uslugama i uslugama ekspresne dostave.
Načelo GLS-a je – „U europskoj logistici paketne dostave vodeci na tržištu po kvaliteti”.
Tvrtka GLS General Logistics Systems d.o.o. je podružnica tvrtke General Logistics Systems B.V. sa sjedištem u Amsterdamu.
U sklopu toga GLS naglasak stavlja na održivost: inicijativa naziva Think Green, koja obuhvaca cijelu Europu, okuplja djelatnosti koje pridonose zaštiti okoliša.
Grupa putem vlastitih i partnerskih tvrtki upravlja mrežom koja pokriva 37 europske države, a putem svojih ugovornih partnera raspolaže i globalnim vezama.
GLS raspolaže s 37 centara za usmjeravanje paketa i sa 667 depoa. Svojom cestovnom mrežom spada među vodeće pružatelje usluga dostave paketa u Europi.
Preko ruku 14 000 zaposlenika GLS-a godišnje prelazi 380 milijuna paketa, a pakete svakodnevno prevozi
18 000 vozila tvrtke.

Za države koje nisu pokrivene kurirskom službom GLS, koristimo uslugu Hrvatske pošte.
GLS ima posebnu telefonsku liniju za pošiljke primatelja 00385/1/2042-672, e-mail info@gls-croatia.com, a posjetite i web stranicu https://gls-group.eu/HR/hr/usluga-za-primatelje
Služba radi za vas od ponedjeljka do petka, od 07.00 do 18.00 sati.

Top