Nakon međunarodnog uspjeha romana K: umijeće ljubavi, Paunov krik, Izdajničko ljeto i autobiografije Kći rijeke, prevedenih na dvadeset i pet jezika, hrvatskoj je publici još jednom ponuđena izazovna, istovremeno melodramatska i iznimno napeta priča. Predstavljajući tekst romana gotovo u potpunosti dokumentarnom ispoviješću proslavljene šangajske glumice i zabavljačice s početka prošlog stoljeća, priča prati njezin uspon i pad – od gladne seljanke, preko maloljetne prostitutke i kriminalnog miljea, do svijeta visoke umjetnosti, ali i visoke politike i ‘visokog zločina’. Kao kulisa ovoj napetoj priči poslužit će dokumentaristički iscrtan onodobni kineski velegrad i provincija, kao i sveprisutna potka aktualnih povijesnih zbivanja. Istovremeno, riječ je o bezvremenoj, arhetipskoj priči o usponu i padu, ljubavi i smrti, ljubomori i zločinu, koja bi s nepromijenjenim učinkom mogla funkcionirati i na bilo kojoj europskoj ili svjetskoj pozornici.