Pjesnik i filmski kritičar Damir Radić konačno je objavio svoj roman kojem je puno prije izlaska uspio priskrbiti epitete kontroverznog, odbijanog i provokativnog. Roman od kojeg strahuje hrvatska elita - kako je prezentiran prije koji mjesec u jednom tjedniku - prema najavama trebao je podići prašinu iz barem dva razloga; eksplicitnih opisa seksa u raznim varijantama ljubavnog četverokuta, te dijela «s ključem» od kojeg bi trebali drhtati neposredni i posredni sudionici FAK-a, čije su sitne fotografije, skupa s onima političara, estradnjaka i inih, smještene na naslovnici knjige. Radić je primijenio formulu 3 u 1, te napisao roman u kojem se izmjenjuju red seksa, red trača o FAK-u i red zaokruženih esejističkih cjelina, od kojih ni pojedinačno ni u cjelini gledajući i nema nekog većeg razloga za strepnju. Središnji dio romana prati četverokut - mladi bračni par, Ivora i Petru, pravnicu u odvjetničkoj kancelariji i urednika u nakladničkoj kući, te njezinu majku Luciju i očuha Bornu i izmjenom pripovjednih perspektiva, u kojima se ona Ivorova iskazuje kao glavna, ukazuje na nastanak i tijek njihovih međusobnih seksualnih veza. Ivor, naime, što je jasno od početka, postaje ljubavnikom suprugine majke, ali potom i očuha, a njima se povremeno pridružuje i još jedna ženska partnerica «preko oglasa». Radić u njihovim međuodnosima inzistira prije svega na «seksualnoj građi», nastojeći šokirati izravnim opisima hetero i homoseksualnog seksa, no u toj silnoj težnji da bude drugi Milko Valent hrvatske proze zapravo upada u shematizam i mehaniku, pa eksplicitne scene seksa nakon nekog vremena jednostavno postaju same sebi svrhom.