Philip Kotler : Social Marketing

32.00 kn (~ 4,26 €)
Ocrtava kako grupe posvećene društvenim promjenama mogu učinkovito koristiti svoje resurse za maksimiziranje rezultata, pružajući marketinški okvir za društvene kampanje i ciljanje potrošačkih skupina Autor ovog detaljnog primjera pristupa društvenim promjenama bez besmislica, tvrdeći da će marketinška strategija odrediti ishod svake kampanje, bilo da je njezin cilj smanjenje alkoholizma ili pušenja cigareta, poticanje planiranja obitelji, poboljšanje prehrambenih navika ili promicanje zaštite okoliša. . Takvi se napori ovdje analiziraju u smislu usklađenosti proizvoda s tržištem, pozicioniranja, kanala distribucije, mobilizacije utjecajnih skupina i tako dalje. Mini-povijesti slučaja raspršeni po cijelom pokrivaju širok spektar, od podrške Amnesty Internationala za prava zatvorenika i zdravstvenih usluga projekta Head Start za predškolsku djecu, do TV serije Sesame Street promocije pismenosti i kampanja za prevenciju AIDS-a, očuvanje energije i borbu protiv tinejdžera trudnoća. Ovaj vodič poput udžbenika od dva profesora marketinga (Kotler je na Northwesternu, Roberto predaje u Manili) također se fokusira na izravnu poštu, masovne medije, razvoj marketinškog plana i evaluaciju programa. Knjiga za profesionalce, malo je vjerojatno da će zanimati opće čitatelje. Autorsko pravo 1989. Reed Business Information, Inc. o autoru

1 na zalihi

Opis

Društveni marketing
Izdavač ‏ : ‎ Free Press (30. listopada 1989.)
Jezik: engleski
Tvrdi uvez: ‎401 stranica